tisdag 25 januari 2011

Du är godis för tungan


Okej, jag ber härmed om ursäkt till alla nära o kära som e i min närhet just nu.
Har ett hemskt (!) humör, o allt känns förjävligt. Lr inte allt, men nästan.
Håller på att vänjer mej av med mitt enda, o galet stora beroende i livet.. Godis!
Jag är så fruktansvärt sockerberoende, så de e nästan skrämmande.
Förut kunde jag köpa 1kg godis o trycka i mej. Åt godis mest hela tiden. Mer godis, än mat.
Heeelt sjukt jobbigt att sluta. Kroppen bara skakar, o jag har huvudvärk som heter duga.
Mitt beroende har blivit mkt bättre de senaste. Äter absolut inte 1kg i veckan, men äter fortfarande mkt. Suget e inte mänskligt.
Jag kommer bli.. ursäkta uttrycket.. smällfet om jag fortsätter äta så mkt godis :P
Vet att jag mår mkt bättre utan godis, så nu jäklar ska jag fixa de.
Bara godis på helgen, om ens de. Men ska jag äta, så ska de va på helgen.


Så ni får ha lite överseende med mitt dåliga humör ett tag :)


Annars har jag haft en bra dag.
3 timmars samhälls lektion
Fika med Philip på lunch rasten
3 timmar Lindrande vård lektiion... (död... död.. död.. död.. död)
Väldigt uppigande lektion måste jag säga. Som en käftsmäll ungefär.

Sen hämtade jag Troodil, hem äta o sen mot gymmet för 60 min svettigt Bodystep pass med Towe.
Nu blir de sova. Hoppas på att kunna sova heeela natten utan att vakna av huvudvärk. Vi håller tummarna :)

Saknar dej.

Kram
/J

1 kommentar:

  1. Skit svårt de där med sockret :-( Jag har varit "utan" de nu i 4 veckor snart, förutom EN snickers varje Lördag. Men som sagt de är svin svårt.. Kan gemföra de med art sluta röka faktikst.. Uch..!! LYCKA TILL, tror på dig..!! Massa kramar Helen

    SvaraRadera