söndag 23 januari 2011

Ett skratt förlänger livet






Haha bilderna talar egentligen för sej själva.
Jag o Majja va uttråkade, så vi tog en tripp till Ikea för att köpa en tv bänk till mej.
Vi tog med Hilda o mormor också.
Min tv bänk var slut, o de blev vääääldigt mkt annan shopping vill jag lova.
Hela tiden sa jag till Majja.. "De kommer aldrig få plats i bilen..."
"Joooorå sa hon. Jag har ju combi!"
HA!
Sen kom vi på att hon visst hade Hildas vagn i bak...
Så de va nästan fullt innan vi hade börjat packa in våra 2 fullproppade vagnar med massa kul i :)
Efter många om, men o skratt så gick de! Kvinnor kan!

Nu bor jag ännu mer i en flyttkartong.
Men nu e de bara 8 dagar kvar. Sen flyttar vi äntligen till vårat radhus.
Wihoooooooooooo!

Återkommer imorn, lr senare om gårkvällen.
Haha, vilken jäkla kväll de blev.
Där kommer bilderna också tala för sej själva... :P

Ha en bra kväll.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar