måndag 10 januari 2011

The power of love

Önskar jag kunde stanna tiden precis just nu....
E mör i kroppen efter 50 min styrka + 1 h BodyJam, precis tagit en lååång varm dusch, ligger nerbäddad i sängen på spikmattan, äter god kvällsmat o dricker en kopp te o kollar på en bra film.
De kallar jag vardagslyx! Så, stanna tiden nu hade inte varit fel...

Har haft en välldigt effektiv dag. Den har gått i 100 hela dagen.
Vaknade tidigt, körde Tove till fritids.. Mot skolan, o sen hem o plugga. Pluggade ikapp med Koffe o Pierre som håller på med helikopter kortet...
Tog en pluggpaus o åkte till skövde för att köpa oljefilet o ny olja till bilen eftersom jag o pappa ska byta olja på den.. Köpte även ett gäng flyttkartonger o nya träningskläder. (Fick med mej vaniljsemlor hem också, men de pratar vi inte högt om)
Pluggade lite till. Hämtade Tove, o åkte hem o vi började packa lite smått...
Står just nu 4 stora flyttlådor i mitt rum, o jag har 3 till i bilen som ska in... o jag har inte ens börjat känns de som.. Jisses...
Sen fick vi besök av Klas o Tias. Tias kom med glasstårta o grejer. Så blev kaffe o tårta på långbord. Jag, Tove, Koffe, Sara, Tias, Klas o Pierre. Mysigt värre :)
Sen begav jag mej mot gymmet. Körde först lite styrka, sen kom Malin, Towe o My o körde BodyJam med mej. Gaalet kul :)
Sen stannade jag o Towe kvar en stund på gymmet o diskuterade livets mening.
Bl.a om att dagens bilar e under all kritik!

Sen bar de av hemåt, o nu e jag här.
Vilken dag!

På fredag styr jag bilen mot Ullared. Sen på kvällen går tåget mot Göteborg o Tobias place. Tillbaka i Skövde söndag. Yeeey :)

Sovgott.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar