tisdag 18 januari 2011

Torka tårarna min vän, jag tror jag vet ungefär hur det känns

...Vilken dag!
Började morgonen med mysig frukost med Troodil som varje morgon. Tända ljus o Vakna med the voice, idag zappade jag dock lite o Nyheterna visades. O där står hon, våran egna Armbryterska från Ensamheten Heidi o berättat för världen på Idrottsgalan att hon o Björn ska få bebis i sommar. Yeeeeeey!
Grattis Heidi o Björn Ferry. Ser fram emot att träffa bebis på diverse tävlingar i framtiden :)

Sen bar de av mot skolan:
3 timmar lektion. Check!
Muntlig redovisning om Apu reflektion. Check!
En avslutad kurs. Check!
2 arbeten gjorda. Check!
Starta kursen Lindrande vård, fixa papper osv. Check!
Coach samtal med coachen Lena. Check!

Fuck vilken effektiv skoldag. Flyter de på såhär så kommer denna terminen gå fint.
Håller tummarna för de.

Åkte o hämtade Troodil, hem, fixade mat, skickade in mina arbeten jag gjort, packade in Troodil i bilen o åkte mot bästa Livingroom för dagens träning.
40 min styrka + 60 min BodyStep.
Stegräknaren slutade idag på: 8474 steg.

Bra dag, o nu e jag minsann trött. I både kropp o själ.
Har bäddat ner mej i sängen på spikmattan o tänker inte röra mej nån meter till förrän imorn när klockan ringer. 6.30. Då e de dags.
På`t igen bara...
Gymmet tiiidigt för ett styrkepass, plugga o sen på kvällen blir de (hör o häpna) hockey. Hejja SIK :)

Ha en bra kväll.

Jag saknar dej!
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar