torsdag 20 januari 2011

Endel kunskap måste man lida sej till

...Den där förbannade fullmånen!
Låg o vred o vände mej precis hela natten. Kollade på klockan sista gången vid 4, o klockan ringer 6.30. Lyckat!
Va som ett vrak när klockan ringde o de va dags att skicka Tove till skolan.
Men min lektion började inte förrän 12.30, så jag gick o la mej o sov en liten stund efter att Toves buss gått.
Idag har varit en sån där kass dag där jag har tusen tankar o saknar mamma, Dennis o Anders lite extra. En sån dag där jag helst ska ligga kvar i sängen hela dagen o inte umgås med någon.
Men begav mej till skolan.. O vad passar inte bättre än lektion i 3 timmar om Palliativ vård, Hospis, kriser.. Död, död... o mer död.

Sen åkte jag hem, o har inte rört mej många meter alls efter de.
Jag har inte tränat, utan jag har ätit godis. Japp, så e de.

Jag e kass, jag vet.
Men imorn e de nya tag. Imorn e en bra dag!

Imorn börjar jag dagen på Livingroom. Functional moves kl 8 med min fina Anna, sen ska vi äta frukost. Sen blir de lite mer träning med Mikael.
bra början på dagen. Då kan den omöjligt bli fel sen :)

Godnatt.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar