måndag 3 januari 2011

One day


Kl 8.30 va jag på gymmet för 90 mins styrkepass. Körde igenom mage/rygg o va hyffsat slut efter. Gött när man knappt orkar köra bilen hem när man e klar på gymmet :)
Nu e de 2011. Nytt år, nya tag!
Jag satsar på att verkligen ha kroppen jag vill ha inom detta året. Kan bli svårt med allt plugg o så, men ska bannemej försöka!
Fast satsar på beach 2012. Då jäklar ska jag kunna se mej i spegeln o va nöjd!
Hejja mej.


Efter gymmet åkte jag o Troodil o köpte fika. Vi skulle få bästing besök av Tobbe ju.
Så först blev de fika... o sen mat.
Jag fixade maten (med lite hjälp av Troodil o Tilde), o Tobbe spelade Nintendo Ds. Vart va rättvisan där?
Gjorde iofs inte så värst mkt. Bara skönt att ha han hemma. Bäst att passa på när han e här o hälsar på..
Varför bo i Gbg? Himlans dum idè.

Ne, nu ska jag plugga lite.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar