måndag 17 januari 2011

Jag är hög nu och kan inte somna om


De va inte de lättaste att somna igår kan jag lova.
Ensamt, kallt, ingen varm famn att krypa in i o inget ljud av någon annans hjärtslag.
2 nätter i Gbg med värme, närhet o dom där trygga hjärtslagen. De blev en vana. En bra vana! Så förbannat jäkla mysigt!
Dock förjävligt nu när man kommer hem till den stooora ensamma sängen :P
Jag låg o vred o vände på mej mest hela natten känns de som... Fuck.
Sova ensam suger verkligen.


Började min morgon med att försova mej (troligen för att jag inte sov inatt). Vaknade 7.53, Toves buss går 7.40 o skolan börjar 8.30. Lyckat! Fick hoppa ur sängen, väcka Tove, ge henne frukost, ut starta bilen o mot hennes skola. Tove skrattade mest hela tiden, o undrade om vi skulle ha de såhär kul varje morgon när vi flyttade. Unge! :)
Vi va iaf på skolan med 3 minuters marginal. De ni!
Sen blev de en lång, halkig promenad med Nanoq innan de va dags att gömma sej i skolarbeten.. Jippie.
O där har jag suttit mest hela dagen, o ska sitta en stund till innan de e dags att åka in mot Livingroom. 60 min styrka + 60 min BodyJam står på schemat.
Kanske inte e de smartaste, men har inte haft feber idag iaf... Jag måste träna innan jag blir tokig! :)
Mer tokig än vad jag e nu då vill säga..........

Ha en fortsatt bra dag.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar