söndag 16 januari 2011

i can still feel your hands on my body


...Borta bra, men hemma bäst. Nja, jag vet inte riktigt de ja.
Jag trivdes bra i Göteborg hos Tobias.
Åkte dit i fredags kväll efter en lång dags shopping på Ullared. Så, tåget till Gbg där Tobias mötte upp en febrig Johanna. Spårvagn till honom, o bäddade ner oss i soffan o kollade tv o film till långt in på natten. Sen vaknade vi kl 13 (!) på lördagen.
Blev en hel dag i soffan (med undantag för handling, dusch o mat lagning), kollade serier o bara hade de mys. Somnade återigen väldigt sent, o vaknade sent igen. Vi gick upp ur sängen efter 14, då de va dags att fixa sej innan jag skulle åka hem...
Kl 16 lämnade han mej vid tåget, o jag rullade hem mot Skövde.

Ville inte åka hem. Inte alls faktiskt. Så skönt att komma ifrån Skövde! O så skönt med Tobias sällskap. Mys på hög nivå.

Mer mys åt folket!
................
Åter till Ullared då...
Jag, faster o farmor tog en roadtrip dit för att handla de jag behöver nu när vi ska flytta.
Blev 3,5 timmars shopping. O jag fick många många kassar med mej därifrån.
Vattenkokare, brödrost, våffeljärn, gardiner, gardinstänger, bunkar, skärbrädor, lampor, matta, mixer, duk, handdukar, stekpanna, klocka, hyllor, grejer till köket o toaletten.. o massa mer. Kul va de :)

Ne, nu ska jag sova. Ensam. Inte okej!
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar