onsdag 12 januari 2011

Jag måste få vara ledsen, för att orka vara glad


Onsdag kväll. Myskläder på, o jag sitter i köket o dricker en kopp tè innan jag ska hoppa i sängen o sova.
Borde sovit för längesen, men för mkt tankar som snurrar runt just nu.
Imorn ska jag vakna upp, o då ska jag ha släppt dom! Då börjar vi om, på nytt.
Erase and rewind!


Har haft en mkt mysig eftermiddag hos Jenny idag. Vi har druckit tè o pratat massor medans våra tjejor lekte för fullt. Hon e bra Jenny. Vilken vän <3
Frågan e hur jag ska överleva utan att bo 20 meter ifrån henne :)...

Efter jag varit hos Jenny begav jag mej till Livingroom för dagens träning.
Blev 50 min styrka + 60 min BodyJam.
Jag, Towe, My o Anna hade riktigt schyssta moves. Nästa gång kommer vartenda steg sitta.. ehhmm.. :)
Efter gymmet åkte jag en sväng till min gode vän Karl. Trevligt :)


Dags att sova.
Godnatt!
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar