onsdag 12 januari 2011

Mitt hjärta det brann, och min åtrå var sann


Förstår inte ur folk kan slänga bort riktig kärlek, som om kärlek vore någon som växer på träd.
Hittar man riktigt kärlek, så ska man bannemej hålla hårt i den! Inte ge upp den för småsaker, som faktiskt inte behöver betyda nånting alls egentligen. Bara kärlek e stark, så löser sej de mesta.
Kärlek är för dom, dom som har tur....

Jag blir inte klok.

Varför inte vara en av dom som har tur....
....................

Nu ska jag traska bort mot Jenny o dricka kaffe o mysa med våra söta kids som skulle gå av bussen där efter skolan.
Sen blir de att följa med min vän Peter o kolla lägenhet, o efter de blir de gymmet direkt för ännu ett grymt o svettigt BodyJam pass! Yeeeey :)


Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar