lördag 9 oktober 2010

Av längtan till dej



Började dagen med mätning på gymmet.. O jag e riktigt nöjd. - på fett & vätska, o + på muskler.
Sen blev de en mysig frukost med Sofie, o sen körde vi en timmes styrka.
Tur att de finns rutinerat folk där som kunde hjälpa till när vissa behövde hjälp... ;) Många skratt blev de. Precis vad jag behöver idag!
Sen vidare o köpa blommor till mammas grav...
Tack Sofie för trevligt sällskap <3

7 år.. Jäklar vad tiden går.. Jag saknar dej Mamma. Var minut, var sekund utan dej gör det ont.. <3

Nu har jag packat o ska styra bilen mot kusten.. Klippor, saltvatten, bastu o underbara människor. Just the way i love it.
Kommer hem imorn lr nått. E ju ledig till torsdag, så vem vet.. Jag kanske blir kvar lite längre.
Ha en fortsatt bra helg.

jag glider ifrån dej....

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar