lördag 16 oktober 2010

där över gränsen får man vara vem man vill


Underbara morgon!
Vaknade dock med huvudvärk, men de gjorde inte så mkt för jag visste att jag kunde ligga kvar o dra mej ett tag. Ingen tid att passa förrän kl 13.
Så jag satte i Winnerbäck dvdn o bara inte gjorde nånting. De e ganska underskattat faktiskt.
O nu sitter jag i köket o äter en sen frukost. Men de e helg, o då e de okej har jag bestämt.
Frukosten består av ägg, smörgås, kaffe, proviva hallon. O så självklart den dagliga AleoVera supen för hälsan. Skål för hälsan! :)

Solen lyser.. När jag somnade låg de snö på backen o jag hade planerat snöbollskrig ikväll. Men tji fick jag. Men just nu njuter jag av att ha solen i ögonen när jag äter min frukost.
Snart ska jag ta o bege mej mot Skövde. Först har Tove Funkykidz på gymmet, o sen e de dags för de allra sista Military passet. Sorgligt faktiskt. De har varit så galet kul o jobbigt, o jag kommer sakna de.
Men till våren kör vi igen hoppas jag! :D

Ha en bra dag.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar