måndag 4 oktober 2010

helgen kom.. o gick





Nu va de måndag igen, o helgen försvann lika fort som den började. Men de har varit en lugn o mysig helg på många olika sätt.
Hade ju inga planer alls för lördagen, så tillbringade den först ute med pappa. Vi fixade o donade ute i trädgården. Pappadotter tid :)
Efter de gav vi oss ut i Konstnatten. Urmysigt! Mörker, maschaller, konst, fika o allmänt bra sällskap.

I söndags blev de träning o mys med Jenny. Sen hade Tove o hennes scout kompisar Världensbarn gala i kyrkan. Sjöng massa fint o samlade in pengar till Pakistan.. Lr nått.. :P
Sen blev de häng med Karl. Karl ger mej så mkt positiv energi, o de e precis vad jag behöver nu.
Umgås med personer som bara ger mej positiv energi, eftersom jag har hamnat i en negativ dipp just nu.
Ställde mej på vågen, o de skulle jag inte gjort. Men de va ändå behövligt eftersom jag kände att kroppen hade ändrats... Men jag hatar den där vågen.
Jag o vikt har aldrig gått hand i hand. O nu e de inte okej. Måste komma på den felande länken..
Skriver upp allt jag äter o all träning för att se att de går jämt ut..
Ogillar läget väldigt mkt just nu i vilket fall...
Men idag har den positiva energin fortsatt med mer underbara människor.
Fick fin besök av Mia o Wincent ikväll. Vi åt gott o pratade massor. På tok för längesen! <3

Nu ska jag bädda ner min lilla trollunge, sen ska jag inta spikmattan.

Gårdagen träning:
70 min i gymparken

Dagens träning:
90 min i gymparken

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar