onsdag 27 oktober 2010

Behöver någon som behöver mej




Igår va jag inte alls på humör för att stänga in mej i tighta byxor när jag skulle gå på till Jenny för att dricka en kopp tè. Så de blev ett av de baggieballorna jag har liggandes i garderoben. O jisses vad skönt! Väldigt underskattat vill jag lova.
Varför ska man knö ner sej i tighta byxor så att man knappt kan andas o gå?
För att killarna ska kunna spana på ens rumpa? Mjoo, möjligt. Men har sagt de förr, o säger de igen:
Den som ska veta vad som finns under, vet vad som finns under.
För hans ögon enbart, typ :)
Men men. Tight går bra de med. Gillar bara känslan av baggie, känns som o gå naken.
Ingen klaustrofobi känsla :P

Förövrigt fick ni en bild på klänningen jag ska ha på Mia o Björn bröllop där också. Den som Troodil tycker jag ska gifta mej i :)
Den e champangefärgad o jag gillar den. Väldigt mkt faktiskt.
Så nu får de gärna bli 4:e december <3

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar