lördag 2 oktober 2010

det känns som tusen nålar




Började dagen med en lunch på stan med mina tjejer. Elina, Sandra, Malin o My. Mkt trevligt, som alltid när vi ses :) <3
Sen blev de gymmet. Lyckades fånga vår kära personal på bild, ätandes pannkakor med sylt. Vilken lyx! :) Mizue försökte fly från första kortet, men tji fick hon! :) Söta e dom iaf, o himlans bra! :)
Provade min nya snygga tränings handskar som jag köpte igår när jag o Madde shoppade loss.
Dom e rosa.. Men ack vad dom funkade bra. Nu slipper vi diverse valkar i händerna :D

Kvällen e ganska oviss. Inga planer alls, o de e väldigt skönt. Ska nog åka o hyra mej en film o krypa ner i soffan, tända ljus, dricka tè o inte röra mej ur fläcken. Låter som en bra plan tycker jag. Ladda om inför morgondagens träning med Jenny.

Dagens träning:
90 min styrka i gymparken.

saknar.

Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar