onsdag 20 oktober 2010

..o där gjorde vi allt det snuskiga i gräset medan solen gick upp

Ännu en toppen dag!

Många skratt o härliga känslor.
* Kollat på radhuset med Tove o Elina, o jag vill flytta NU! Tove med för den delen, o de känns toppen :)
* Underliga o roliga diskussioner med Elina o små tjejerna påväg in till gymmet. Elina har som tur koll på vad de innebär att vara el-allergisk. ALLT sitter i huvudet, precis som när man tror på spöken. Tove ansåg att de va enkel matematik. Haha :)
Men Elina, blommor o bin diskussionen får vänta :D

Livet rullar på nu. Jag känner att jag kan andas ut.
Hänger med folk som gör mej glad o fyller mej med positiv energi.
Fina fina människor. Bästa! <3
Trivs i skolan. Gymmet går guld. O imorn skriver jag till 99% på papprena till radhus.
Så som sagt, livet rullar på. Jag går bara o små ler mest hela tiden :)

Måndagens träning:
4,7 km promenad.
70 min styrka.

Tisdagens träning:
60 min Bodycombat

Dagens träning:
4,7 km promenad
30 min spinning.


Life is good!
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar