lördag 16 oktober 2010

BootCamp

Så va de över för denna gången. Vi har stått ut med de mesta o kämpat som djur! Så nu kommer de ju bli jätte tomt på tisdagar o lördagar framöver... Laddar som sagt inför vårens Military iaf :)

Idag gjorde vi om de tester som vi gjorde på de första passet för att se vad som hade förbättrats.
Alla tester (utom bålens uthållighet) gjordes under 2 minuter. Jag hade iaf lite förbättring, så jag e nöjd :)

Sprinttest 20 m
14/9 18 längder.
16/10 19 längder.

Armhävningar
14/9 66 st.
16/10 89 st.

Bålens uthållighet
14/9 60 sek
16/10 150 sek

Spänst (upphopp)
14/9 53 st
16/10 68 st

Jag e även väldigt nöjd att vi axel har hållt hyffsat bra hela tiden, tills idag då den kanade sej ur led när jag stog länge på händer o fötter. Pain.
Tur att de har hänt förut, så att läkarna vet de när man kommer in. Skrev nytt recept på painkillers på 5 minuter. Kors i taket :)

Ha en bra kväll. Själv ska jag bege mej mot skövde igen, kika film o inte röra mej ur fläcken! :)
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar