söndag 10 oktober 2010

Varje gång du möter min blick









Vilken helg!
Igår styrde jag bilen mot Ljungskile o jordens bästa ställe. Sparreviken <3
Där möttes jag som vanligt av en gård full med underbara människor. Helt obeskrivliga.
Blev massa mys, bastu, bad, kramar, kärlek sång o mera mys. De e de vi gör bäst där :)
Kändes som alltid knas i hjärtat att åka därifrån.. "Vi ses till sommaren" säger man till varandra. Vadå till sommaren? Jag vill ju träffa dom allt som oftast. Mina fina fina sparrevikare.
Saknar stället redan....

Idag fick jag fin (?) besök av Daniel o Andreas. Dom hade beställt blåbärspaj i veckan, så de vara bara att ställa sej o baka de när man kom hem från gården.
Så de blev fika, massa prat, 4,7 km promenad (Andreas tog dock cykel för gå e tydligen jobbigt), sen blev de kaffe fika igen.
Trevligt trevligt va de. Dom e bra dom där två. :)

Nu tänker jag inte göra nått alls. Kika tv o filosofera över livet.. Kan behövas.
Ha de så bra.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar