fredag 29 oktober 2010

let`s do it on the floor


Blir lätt deprimerad av de här vädret kan jag ju säga. Tycker fortfarande att vår o sommar e de bästa. Höst o vinter, e depp månader. Så, värme tack!
Funderar starkt på en sista minuten, till Grekland kanske En vecka o hämta nya krafter. Mina börjat ta slut. Struntar i om jag så får åka ensam. Tänker ligga på stranden o gott mej i min egna lilla värld isf.
Japp, så kanske de blir.

Har förövrigt varit en bra dag hitills. Skolan, lunchdejt med Majja o Ämma o sen blev de Livingroom. (Världens bästa gym för dom som inte förstått de än.. )
Gårkvällen va också bra. Nerbäddad i sängen, dipp o grönsaker, massa prat, skratt o en underbar vän. Hur bra kan de bli! :) <3

Nu: vila så att jag orkar med kvällen.

Dagens träning
:
80 min styrka

..hörru...<3

Kram
/J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar