fredag 22 oktober 2010

Blundar och önskar att du var här

Fredag kväll, o dagen har minst sagt varit bra. (om man bortser från snön som kom igår)

Va även idag i radhuset o kikade. Hade Karl med mej som moraliskt stöd :)
Jag bara njuter av att åka in på gården där vid radhusena. Har ju bott där en gång, o jag trivdes hur bra som helst. Fortfarande i Borgunda, nära till allt o super mysigt. Kan de bli bättre?
Sen åkte vi raka vägen till gymmet. Blev snabbträning för min del.... För kl 18 skulle jag vara hos Johan o Yvonne o skriva kontrakt på radhuset. Yeeeeey :D
Nu e de gjort. 1:a Februari flyttar jag o Troodil till vårat egna radhus.
Som jag väntat!
De må va lite stort. En 4:a på 85 kvadrat, men ack vad vi kommer att trivas..
Vi kanske inte alltid bor ensamma... :P

Hoppas alla får en bra kväll.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar