onsdag 6 oktober 2010

Våra tungor gick som hjulet i ett drev

Underbara morgon!
Sitter i köket, med tända ljus, dricker tè, har solen i ansiktet o lyssnar på Winnerbäck.
Inte mkt alls att klaga på.
Lr jo, jag pluggar Samhäll o de e ju inte roligt. Inte de minsta. Inget alls faktiskt.

Jag o Tove tog oss en liten sovmorgon idag. Vi gick upp en timme senare, o så körde jag henne till skolan. Vi behövde nog den där timmen lika mkt båda två :)
Jag ska väl va glad att jag kom upp ur sängen idag överhuvudtaget efter gårdagens träning.
Har faktiskt bara riktigt jäkla ont i nacken, o lite små ont i rumpan. De värsta kommer säkert imorn. Men ikväll ska jag mjuka upp kroppen på Afrodansen.


Grattis till sockerärtans fina ängla bror Anders <3

Återkommer kanske ikväll.
Ha en bra dag.
Kram
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar